بيش از عشق بر تو عاشقم

♥دنيای شيرين من♥







 

 

از پشت فرسنگها فاصله آمدم...
اما این بار آمدنم رنگ دیگریست! 
رنگی از جنس رویای تنهایی...!!آمدم ولی نه برای ماندن  بلکه برای تنها بودن...
مثل تو که هیچگاه آمدنت از جنس ماندن نبود!و...

می روم و برای همیشه در حوالی رویاهای تنهایی خودم در دوردست می مانم ٬
همانجا که عشق رنگی از هزار رنگ دارد ...رنگی از جنس غم ...رنگی از جنس اشک ...و در آخر رنگی از جنس تنهایی...
میروم و به تو قول خواهم داد ٬هیچگاه جای خالی حضورم را احساس نخواهی کرد!
می روم... مثل تو که روزهاست رفته ای وفقط رویای بودنت در این حوالی زنده است!!! 
حالا دیگر خوب می دانم آرزوی آمدنت را هم مثل سکوت زلال چشمهایت به گور خیالهای محال خواهم برد...


من همه ی این سالها آمدم واز همه سراغ سادگیت را گرفتم...

اما جز تنهایی چیزی نصیبم نشد... از هرکسی که سراغت را گرفتم آدرس کوچه ی تنهایی دلم را دادندهمه دیگر می دانند جای تو در دلم هست...اما چه دلی؟دلی تنها...

اما دیگر تو نبودی و انگار همراه آن خنده ی آخرین برای همیشه رفتی به جایی که دیگر ...

دست خیال و خوابم حتی به گرد نگاه هایت نرسید ....

من تنهایم آن هم فقط به خاطر تو که دلت به هوای دیگری می تپد ...


 



نظرات شما عزیزان:

ساعت0:59---23 آبان 1391
سلام مهسا جونم.یه خواهشی دارم.اونم اینه که بهم داداش نگو.دوم اینجا هم سربزن.قشنگه
یادت نره بیای.چون روز مرگ تموم شد.اینجا بیا بهم سر بزن


رامتین
ساعت0:51---22 آبان 1391
سلام مهسا جونم.خوبی؟بهم سر نمیزنی چرا؟وبت قشنگه.به دیدنم بیا.باشه

rozemargeshq2.blogfa.com


رویا
ساعت10:13---10 آبان 1391
اجی وبت خیلی قشنگه عزیز دلممممممممم دوستت دارم

عاشق
ساعت1:27---9 آبان 1391
عزیزم وبلاگت ب دلم نشست
ولی چرا تنهای تنها؟
دنیا پر از عشقه و امیده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ برچسب:,سـاعت نويسنده ♰măђşą♰
яima